close

Child of innocence, I miss your sunny days
We joyously frolicked in extended plays
Ever since you've left the scene
The streets are lonely, dark, and mean


 
 
Child of innocence, return to me now
With your simple smile show them how
This world once again can respond to your glance
And heartbeats flutter to the rhythm of your dance
 
Child of innocence, your elegance, your beauty
Beckons me now beyond the call of duty
Come fly with me far and above
Over the mountains in the land of love
 
Child of innocence, messenger of joy
You've touched my heart without a ploy
My soul is ablaze with a flagrant fire
To change this world is my deepest desire.
 
天真無邪的孩子
 
天真無邪的孩子啊,我懷念(和)你的那些快樂的日子
我們快活的嬉戲著,一幕一幕……
自從你離開
街道都變得荒涼,昏暗,冷漠
 
天真無邪的孩子啊,回來吧
用你率真的笑容去啟迪人們
世界將會又一次回應你匆匆的目光
心也會隨著你舞蹈的節奏而跳動
 
天真無邪的孩子啊,你的典雅,你的美麗
正在向我召喚,使我將職責拋在腦後
來和我一起展翅飛翔吧
在愛的大地上翻越一道道山嶺
 
天真無邪的孩子啊,你是快樂的使者
你不經意間觸動了我的心田
我的靈魂在熊熊的燃燒

改變這個世界是我最大的心願

by michael jackson

arrow
arrow
    全站熱搜

    賴賴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()